Klachtenregeling

Klachtenregeling bij HAI FYSIO

Bij HAI FYSIO streven we ernaar om al onze patiƫnten op een professionele en prettige manier te behandelen. Mocht u toch niet tevreden zijn over de behandeling, uw behandelaar of onze organisatie, dan horen wij dit graag van u. Uw feedback helpt ons om onze zorg verder te verbeteren. Wij raden u aan om bij een klacht eerst in gesprek te gaan met uw fysiotherapeut of de praktijkhouder. Vaak kan een persoonlijk gesprek al veel duidelijkheid geven en tot een oplossing leiden.

Wetgeving en klachtenregeling

Sinds 1 januari 2017 is de Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg (Wkkgz) van kracht onder andere voor klachten en geschillen. Deze wet regelt hoe klachten over zorgaanbieders ingediend kunnen worden en hoe opvolging moet worden gegeven aan de klacht. Op grond van deze wet moeten alle zorgaanbieders een klachtenregeling hebben, aangesloten zijn bij een geschilleninstantie en een onafhankelijke klachtenfunctionaris aanbieden. HAI FYSIO voldoet aan deze eisen en is aangesloten bij De Stichting Keurmerk Fysiotherapie (SKF). Dit betekent dat wij gebruikmaken van een onafhankelijke klachtenregeling via SKF.

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Naam